środa, 30 października 2013

Halloween make up

Zacznę od tego, iż nie jestem fanką Halloween. Jednak jest aspekt tego "święta", który przypadł mi do gustu, a mianowicie możliwość tworzenia mrocznych, upiornych makijaży :) W internecie pojawia się mnóstwo propozycji, co bardzo mi się podoba. Ja również postanowiłam skorzystać z okazji i wykonać tego typu make up.



z lampą

Postawiłam na mroczny, fantazyjny makijaż. Nie ma tutaj krwi, ran, nie przypomina on także zombie. Jest to propozycja dość zwyczajna, delikatna. Całość utrzymana jest w odcieniach granatu, fioletu. Na twarz nałożyłam podkład w jaśniejszym odcieniu aby kontrastował z oczami i ustami. Konturowanie  najlepiej wykonać brudnym fioletem, co dopełni całość.






A wy obchodzicie Halloween? Co sądzicie o tym święcie? Lubicie z tej okazji puścić wodze fantazji i poszaleć z makijażem?

Pozdrawiam:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz