sobota, 7 września 2013

Nails mix

Odnalazłam kilka zdjęć z manicure, które nosiłam jakiś czas temu. Są to dość kolorowe propozycje, które są wspomnieniem mijającego lata.




Dwie pierwsze propozycje są wykonane jak ja to mówię, metodą "gąbeczkową", czyli cieniujemy paznokcie nakładając lakier gąbeczką. Drugie zdjęcie przedstawia moją wersję dość popularnego w sieci Galaxy manicure.

Trzeci manicure to szalone, wakacyjne paznokcie w technice Water marble polegającej na nakładaniu lakieru na paznokcie na wodzie. Przyznaję, że bardzo rzadko robię takie właśnie zdobienie, gdyż moim skromny zdaniem zajmuje on dużo czasu.

Ostatnia propozycja to prosty ale efektowny manicure w kropeczki. Ja nie używam żadnych specjalistycznych przyrządów a jedynie wsuwki do włosów z zaokrągloną końcówką. I to "narzędzie" gorąco Wam polecam, ponieważ choć jedną wsuwkę każda z nas na pewno znajdzie i poświeci do zdobień:)

W jaki sposób Wy najbardziej lubicie zdobić swoje paznokcie? Zapraszam do zostawienia komentarza :)

Pozdrawiam :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz